Heb je een vraag?
Kijk dan eerst of jouw vraag hieronder staat.

Reserveren kan alleen via de reserveringspagina: Kies een locatie en klik op de "Reserveer nu' knop, kies een datum, selecteer een sloep, betaal vervolgens direct online en de voorpret kan beginnen.

LET OP : Wij nemen telefonisch of per mail geen reservering aan. Verblijft u op het park en kunt u online niet betalen? Loop dan even langs bij de receptie / watersportcentrum voor hulp.

U heeft geen vaarbewijs nodig.
Wilt u annuleren of verzetten? Dat kan, kijk hieronder voor meer info.
Vragen over brandstof? Kijk hieronder voor meer info.

Nog een vraag ? Kijk hieronder of vul het contactformulier onder de vragen in.

Tik hieronder een trefwoord voor jouw vraag in

U kunt het hele jaar door een boot reserveren. U kunt bijvoorbeeld in januari al reserveren voor uw zomervakantie in augustus.
De sloepen en boten zijn beschikbaar van 1 april tot 31 oktober. Op een aantal locaties zijn de recreatieboten het hele jaar beschikbaar. Kijk voor de meest actuele situatie in het reserveringssysteem.

In het online reserveringssysteem selecteert u de gewenste boot of sloep en vervolgens de gewenste datum in de kalender. Als de gekozen periode blauw/groen gekleurd is, zijn er nog boten beschikbaar. Geel/oranje betekent dat er beperkte beschikbaarheid (boten/tijden) is. Selecteer in dit geval de datum en zie vervolgens welke tijden nog wel beschikbaar zijn.

Ja, u ontvangt een scherpere prijs per gehuurde dag naar mate u meer dagen aan één gesloten een boot of sloep huurt. Deze korting ziet u terug in het reserveringsysteem. Wilt u meer dan 7 dagen een boot huren en komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vul hier uw vraag in.

Nee, wij gebruiken hetzelfde systeem om een reservering in te voeren, dus kunnen dan helaas ook niets meer betekenen. Op = Op, boek dus op tijd!

U kunt dit doen door meerdere producten aan uw bestelling toe te voegen. Als u bijvoorbeeld voor 12 dagen een boot wil huren, selecteert u eerst 7 dagen en drukt u op reserveren. Vervolgens kunt u kiezen om nog een item toe te voegen, vervolgens kiest u 5 dagen en reserveert deze. Die 2e “bestelling” wordt aan uw reservering toegevoegd.

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.
Jouw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via de pagina 'contact en route' van één van de locaties.

Contactformulier

Staat je vraag hierboven er niet bij? Vul dan onderstaand formulier in.
Wij proberen binnen 24 uur te reageren, maar dit kan door drukke werkzaamheden soms wat langer duren.
Excuses voor het ongemak.

* Velden met een ster zijn verplicht

Voer uw naam in

Vul uw email-adres (op de juiste wijze) in

Maak een keuze

Vul uw vraag in

Vul uw telefoonnummer in

Vink aan dat u akkoord gaat

Staat jouw vraag er niet tussen en kan je vraag niet wachten?  Dan kunt u ons telefonisch bereiken op de volgende wijze:
Al een reservering gemaakt? De Boat Coach ter plekke is uw aanspreekpunt. U kunt hem bereiken via het telefoonnummer op de reserveringsbevestiging.
Nog geen reservering en staat uw vraag niet in "de meest gestelde vragen" en is het dringend? Neem dan contact met het klantcontactcentrum (KCC) +31880708090.