Heb je een vraag?
Kijk dan eerst of jouw vraag hieronder staat.

Reserveren kan alleen via de reserveringspagina: Kies een locatie en klik op de "Reserveer nu' knop, kies een datum, selecteer een sloep, betaal vervolgens direct online en de voorpret kan beginnen.

LET OP : Wij nemen telefonisch of per mail geen reservering aan. Verblijft u op het park en kunt u online niet betalen? Loop dan even langs bij de receptie / watersportcentrum voor hulp.

U heeft geen vaarbewijs nodig.
Wilt u annuleren of verzetten? Dat kan, kijk hieronder voor meer info.
Vragen over brandstof? Kijk hieronder voor meer info.

Nog een vraag ? Kijk hieronder of vul het contactformulier onder de vragen in.

Tik hieronder een trefwoord voor jouw vraag in

Tot 1 maand voor uw huurmoment mag u kosteloos annuleren of verzetten.
Tot 7 dagen voor uw huurmoment mag u kosteloos verzetten.
Binnen 7 dagen annuleren, dan worden de huurkosten (deels) in rekening gebracht, dit hangt af van de situatie.
Bij (heel) slecht weer kunt u in overleg met de Boat Coach de reservering mogelijk verzetten.

Als het weer dermate slecht is waardoor het onveilig is om uit te varen, zeggen wij uw huurmoment af. Immers uw veiligheid staat voorop. In dit geval heeft u de keuze om uw geld terug te krijgen of kosteloos te verzetten.

Dat kan gebeuren. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op door de reserveringsbevestiging die u van ons ontvangen heeft door te sturen naar het emailadres dat in de bevestiging staat. Als u een reservering heeft voor de volgende dag is het verstandig om ook even te bellen naar de Boat Coach. We zullen proberen uw reservering om te zetten, er moet natuurlijk wel nog plek zijn op het resort naar uw keuze.

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.
Jouw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via de pagina 'contact en route' van één van de locaties.

Contactformulier

Staat je vraag hierboven er niet bij? Vul dan onderstaand formulier in.
Wij proberen binnen 24 uur te reageren, maar dit kan door drukke werkzaamheden soms wat langer duren.
Excuses voor het ongemak.

* Velden met een ster zijn verplicht

Voer uw naam in

Vul uw email-adres (op de juiste wijze) in

Maak een keuze

Vul uw vraag in

Vul uw telefoonnummer in

Vink aan dat u akkoord gaat

Staat jouw vraag er niet tussen en kan je vraag niet wachten?  Dan kunt u ons telefonisch bereiken op de volgende wijze:
Al een reservering gemaakt? De Boat Coach ter plekke is uw aanspreekpunt. U kunt hem bereiken via het telefoonnummer op de reserveringsbevestiging.
Nog geen reservering en staat uw vraag niet in "de meest gestelde vragen" en is het dringend? Neem dan contact met het klantcontactcentrum (KCC) +31880708090.