Heb je een vraag?
Kijk dan eerst of jouw vraag hieronder staat.

Reserveren kan alleen via de reserveringspagina: Kies een locatie en klik op de "Reserveer nu' knop, kies een datum, selecteer een sloep, betaal vervolgens direct online en de voorpret kan beginnen.

LET OP : Wij nemen telefonisch of per mail geen reservering aan. Verblijft u op het park en kunt u online niet betalen? Loop dan even langs bij de receptie / watersportcentrum voor hulp.

U heeft geen vaarbewijs nodig.
Wilt u annuleren of verzetten? Dat kan, kijk hieronder voor meer info.
Vragen over brandstof? Kijk hieronder voor meer info.

Nog een vraag ? Kijk hieronder of vul het contactformulier onder de vragen in.

Tik hieronder een trefwoord voor jouw vraag in

Ja. Indien u kiest voor het reserveren voor een recreatieboot dan krijgt u in het vervolgscherm de keuze om een visbootpakket erbij te huren, dat bestaat uit een elektromotor en dieptemeter (fishfinder). Op verzoek kunt u daarbij kosteloos hengels en een schepnet in bruikleen krijgen als u dit aangeeft via de mail bij de Boat coach (contactgegevens staan in de reserveringsbevestiging).
Voor aas dient u zelf te zorgen, dit is immers vis-, weers-, seizoen- en locatie- afhankelijk. Hierover kunnen we u wel tips geven.

Het verschil is bij de vaartuigen van Happy Boats voornamelijk de zitplaatsen. Zowel de recreatieboot als de luxe sloepen zijn namelijk open motorboten en zijn beide voorzien van cabrioletkap, buitenboordmotor, elektrische start en stuur. De recreatieboten zijn van aluminium gemaakt en de zitgelegenheid is beperkt. De luxe sloepen zijn gemaakt van polyester en bevatten een rondzit en zijn daarmee geschikt voor meer dan 4 personen.

Ja. Indien u kiest voor het reserveren voor een recreatieboot, dan krijgt u in het vervolgscherm de keuze om er een visbootpakket bij te huren. Dat bestaat uit een elektromotor, extra accu en dieptemeter (fishfinder). Daarnaast bieden we een optie om het vispakket uit te breiden met hengels, dobbers/spinners en een schepnet.

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.
Jouw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via de pagina 'contact en route' van één van de locaties.

Contactformulier

Staat je vraag hierboven er niet bij? Vul dan onderstaand formulier in.
Wij proberen binnen 24 uur te reageren, maar dit kan door drukke werkzaamheden soms wat langer duren.
Excuses voor het ongemak.

* Velden met een ster zijn verplicht

Voer uw naam in

Vul uw email-adres (op de juiste wijze) in

Maak een keuze

Vul uw vraag in

Vul uw telefoonnummer in

Vink aan dat u akkoord gaat

Staat jouw vraag er niet tussen en kan je vraag niet wachten?  Dan kunt u ons telefonisch bereiken op de volgende wijze:
Al een reservering gemaakt? De Boat Coach ter plekke is uw aanspreekpunt. U kunt hem bereiken via het telefoonnummer op de reserveringsbevestiging.
Nog geen reservering en staat uw vraag niet in "de meest gestelde vragen" en is het dringend? Neem dan contact met het klantcontactcentrum (KCC) +31880708090.