Heb je een vraag?
Kijk dan eerst of jouw vraag hieronder staat.

Reserveren kan alleen via de reserveringspagina: Kies een locatie en klik op de "Reserveer nu' knop, kies een datum, selecteer een sloep, betaal vervolgens direct online en de voorpret kan beginnen.

LET OP : Wij nemen telefonisch of per mail geen reservering aan. Verblijft u op het park en kunt u online niet betalen? Loop dan even langs bij de receptie / watersportcentrum voor hulp.

U heeft geen vaarbewijs nodig.
Wilt u annuleren of verzetten? Dat kan, kijk hieronder voor meer info.
Vragen over brandstof? Kijk hieronder voor meer info.

Nog een vraag ? Kijk hieronder of vul het contactformulier onder de vragen in.

Tik hieronder een trefwoord voor jouw vraag in

Ja, als het water diep genoeg is kunt u voor een standje aanleggen. Zorg dat de boot vast ligt en u weer terug kan komen in de boot. Pas op met ondieptes en achteruit varen. Vaar rustig naar het strand en zet de motor uit voordat de boot de ondiepte van het strand bereikt.
In jachthavens en aanlegsteigers mag u aanmeren. Let op: u dient zich in sommige gevallen te melden bij een havenmeester. Soms wordt er geld gevraagd voor het aanmeren, dit geschiedt op uw eigen kosten. Deze kosten kunt u zien op de borden bij het binnenvaren van het havengebied.

Tip: Als er een bord staat met een rode P is het verboden je boot aan te meren, een blauwe P mag aanmeren wel. Een bord met een rode streep door een anker, betekend dat een anker gebruik verboden is (visboten).

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.
Jouw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via de pagina 'contact en route' van één van de locaties.

Bij vragen kun je ook een mail sturen aan info@happyboats.nl. Vermeld duidelijk de locatie in het onderwerp van je mailbericht!

Staat jouw vraag er niet tussen en kan je vraag niet wachten?  Dan kunt u ons telefonisch bereiken op de volgende wijze:
Al een reservering gemaakt? De Boat Coach ter plekke is uw aanspreekpunt. U kunt hem bereiken via het telefoonnummer op de reserveringsbevestiging.
Nog geen reservering en staat uw vraag niet in "de meest gestelde vragen" en is het dringend? Neem dan contact met het klantcontactcentrum (KCC) +31880708090.