Heb je een vraag?
Kijk dan eerst of jouw vraag hieronder staat.

Reserveren kan alleen via de reserveringspagina: Kies een locatie en klik op de "Reserveer nu' knop, kies een datum, selecteer een sloep, betaal vervolgens direct online en de voorpret kan beginnen.

LET OP : Wij nemen telefonisch of per mail geen reservering aan. Verblijft u op het park en kunt u online niet betalen? Loop dan even langs bij de receptie / watersportcentrum voor hulp.

U heeft geen vaarbewijs nodig.
Wilt u annuleren of verzetten? Dat kan, kijk hieronder voor meer info.
Vragen over brandstof? Kijk hieronder voor meer info.

Nog een vraag ? Kijk hieronder of vul het contactformulier onder de vragen in.

Tik hieronder een trefwoord voor jouw vraag in

De Boat Coach kan u eventueel leuke en nuttige tips geven tijdens uw vertrek.
Happy Boats verstrekt op de meeste locaties een vaarkaart die u helpt om een veilige (voor u en de boot) vaarroute te bepalen. De vaarkaart biedt u naast handige tips voor een leuke route ook inzicht in de te bevaren gebieden. Er zijn bijvoorbeeld een aantal stukken in de Biesbosch niet diep genoeg voor de boot. En er zijn gebieden beschermd natuurgebied. Naast de vaarkaart hebben we op bijna iedere locatie een digitale vaarkaart. U krijgt de digitale vaarkaart uitgereikt uiterlijk een dag voor uw reservering. Zorgt u voor een opgeladen telefoon?

Gebruik de zoekfunctie bovenaan of lees hieronder in de verschillende categorieën.

Klik op een categorie en bekijk de vragen en antwoorden.
Jouw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via de pagina 'contact en route' van één van de locaties.

Bij vragen kun je ook een mail sturen aan info@happyboats.nl. Vermeld duidelijk de locatie in het onderwerp van je mailbericht!

Staat jouw vraag er niet tussen en kan je vraag niet wachten?  Dan kunt u ons telefonisch bereiken op de volgende wijze:
Al een reservering gemaakt? De Boat Coach ter plekke is uw aanspreekpunt. U kunt hem bereiken via het telefoonnummer op de reserveringsbevestiging.
Nog geen reservering en staat uw vraag niet in "de meest gestelde vragen" en is het dringend? Neem dan contact met het klantcontactcentrum (KCC) +31880708090.